22. sep. 2013

Efterårslækkerier

Nu er jeg jo ikke ligefrem upartisk, når det gælder Bean, men hun ER da en efterårsgodte i overgangsdragten fra Wheat, der holder hende lun og tør i en fugtig sandkasse. Og moderen er vældigt begejstret over, at tøjet indenunder ikke bliver udsat for efterårssnasket legeplads.




Næsten syndigt sødmefulde blommer står godt til Kubus-skålens grønne kulør - blomsterne er fra min søde, pt. udlandsdanske, veninde, der var på eftermiddagsbesøg med sin skønne datter, og dækkeservietterne i voldsomt praktisk silikone fra Oyoy blev klikket hjem efter jeg havde set dem hos Manja.



Efterårsnyheder til Bean fra Zara Kids - lune cardigans i gode basisfarver (og til gode priser!), bløde fløjlsbukser og forede ruskindssneakers med blomstermotiv, som jeg ville ønske fandtes i min størrelse (desværre går Zaras børnestørrelser kun til 38, og det kan jeg, ikke engang med god vilje, klemme mig ned i...)

4 kommentarer:

  1. Total cuteness :) Jeg så også lige Wheatdragten ovre hos Krittewitt. Den er virkelig lækker at se på. Men tøjet fra Zaraer godt nok også sødt.

    Tak for i går

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Vi er også allerede vældigt glade for den - særligt fordi vi fandt den på udsalget ;) Vi kunne bestemt godt finde på at tage den som overgangsdragt næste efterår også.
      Zara er altså vildt dygtige til børnetøjet.

      Slet
  2. Sikke nogle lækre sager. Hvordan virker kvaliteten på skoene fra Zara?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er det ikke? De virker rigtig gode. Det er selvfølgelig ikke Angulus, men de er bløde og rare og virker også gode at have på og bevæge sig i. Jeg er vild med, at det er 'ægte' materialer, og ikke mindst at de er forede.

      Slet