26. aug. 2013

Fest og farver

Kærlighed.

Jeg blev forelsket på ny i min lille, store pige indtil flere gange over weekenden. Og helt rørt over, hvor modig, nysgerrig, kærlig og varm hun er. Hvor fantastisk hendes tilgang til verden er. Jeg nyder hendes nye måde at kysse på, hvor hun lægger hænderne om mine kinder og trækker mit ansigt ned til sig.

Kærlighed.

Masser af tid med familie og masser af lækkert solskin. Jeg suger til mig i øjeblikket, for man ved aldrig, hvornår efteråret for alvor sætter ind.

En hyggelig fredag eftermiddag i Tivoli med Farmor, Kusine og Faster, og en lørdag på Vestegnen med min familie for at fejre et dejligt kobberbrudepar.

Masser af børn, masser af legetøj og masser af Bean-sittere. Kæreste og jeg kunne stort set sidde ned blandt de andre gæster hele eftermiddagen, for Søsterlil og hendes kæreste, Mormor og Morfar var mere end glade for at følge med den lille dame rundt og undersøge stedet.

Det var en supersej lille pige, der var til fest. Glad og imødekommende og nysgerrig - og meget, meget træt til sidst, så da vi kørte hjem (med mig bag rettet, du! På motorvej og alting) var det med en snorkende Bean på bagsædet.

Store øjne og denimskjorte i Tivoli


Wagamama-mam
Bobler på Vestegnen 
Træhest i fuld galop over kufferten prærien
Bean indtager dansegulvet
Bean: Cardigan: Norlie // Libertykjole: Norlie // Strømpebukser: H&M // Sko: Angulus


4 kommentarer:

  1. Uhm, hvor lyder det skønt med kærlighed, bobler og Bean-sittere! Så er der ekstra tid til at holde i hånd:)

    SvarSlet
    Svar
    1. ... eller til bare at spise et helt måltid mad i fred! ;)

      Slet
  2. Skønt indlæg. Det bedste i verden er uden sammenligning de mange kys og kram og kærlighedserklæringer fra vores piger. Jeg smelter også fuldstændig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså al det sure slid de første mange måneder værd, når man kan se, at de også elsker éen :)

      Slet