4. mar. 2013

VIND: Kaffe og kage på Krummen & Kagen

Gennem hele min barsel har jeg vandret rundt med barnevogn (og Bean) på Østerbro. I gråvejr, blæst, sne, regn og høj sol.

Det kræver sin mor at trave rundt i timevis med mere eller mindre sovende barn - eller rettere: det kræver sin latte!

Chai latte, that is. Fra Krummen & Kagen.

Krummen & Kagen har nemlig været min faste leverandør af chai latte to go, boller med ost to go og kanelsnegle to go. Efter Bean blev stor nok til at sidde selv, har hende og jeg haft mange hyggelige stunder på cafeen i henholdsvis højstol og sofa til frokost.



Der er rart, personalet er altid søde, bagværket er skønt (og oftest dampende lunt og frisk fra ovn) - og nu har Krummen & Kagen været så fantastiske, at de har ladet mig give en af jer en valgfri kaffe og kage sammen med en ven, på deres regning. (TUSIND tak for det)

Vi tager den lige igen:

Valgfri kaffe og kage for to på et af Østerbros allerhyggeligste steder.

Det skal du da vinde, skal du ikke?

Hvordan?

  • Jamen, du skal bare skrive en kommentar herunder med din mail (hvis du ikke har en blog, hvor den er at finde)
  • Du kan også like Østfronten på Facebook. Det vil jeg blive herreglad for, men det er helt frivilligt og har ikke noget med konkurrencen at gøre! (facebook.com/Ostfronten)



Jeg trækker en heldig vinder på min fødselsdag om præcis en uge - altså d. 11.3.

12 kommentarer:

  1. Jamen det skal jeg da. Altså, så længe der ikke er nogen slutdato påm for vi kommer nok ikke til Kbh før engang til (sen)sommer

    SvarSlet
  2. tag mig, tag mig - kaffe og kage, trænger jeg til, så jeg vil gerne vinde (hvem vil ikke det?!)... Kaster et stykke lod i puljen §:o)

    SvarSlet
  3. Jæj, det vil jeg gerne vinde :) Det er nemlig et virkelig hyggeligt sted. Kom der en del, da jeg havde Frøken M i maven.

    SvarSlet
  4. Miiiiiig! :) Elsker Krummen & Kagen!

    SvarSlet
  5. Jeg barsler stadig og gider vildt godt invitere medbarslende veninde med på en af de - forhåbentlig sjældnere og sjældnere - kolde dage.

    randilars@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Mums, hvor lyder det lækkert. Arbejdede på Østerbro for et lille års tid siden og cyklede ofte forbi Krummen og Kagen - har dog aldrig smagt noget derindefra, men det så virkelig hyggeligt ud. Så det ville være lækkert og prøve
    kh Maria
    mama.nielsen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Du kunne jo også sørge for at din kæreste vinder, han kunne godt bruge det når han skal håndtere hele to kvinder i hjemmet efter at bean er ankommet

    SvarSlet
  8. Jaaaaaa lyder godt Kh drj@ruc.dk

    SvarSlet
  9. Det ser labert ud, og jeg kan godt forstå, det blev et fast udflugtsmål under barslen:) Så derfor smider jeg både mokka og mælkeskæg ind i puljen!

    SvarSlet
  10. Moster melder sig i kampen!

    SvarSlet
  11. Altså, nu bor jeg jo ikke liiige i nærheden, men hvis jeg kan få en indløsningsfrist på 2-3 måneder, så vil jeg også gerne være med :-)

    SvarSlet
  12. Orv det er jeg nødt til at være med til - det er jo lige i mit hood, og så har jeg endda aldrig besøgt stedet endnu, selvom jeg ofte sender det lange, længselsfulde blikke.

    SvarSlet