17. mar. 2013

All that glitters is gold (bukserne er i al fald!)


Diverse (uTROligt pæne... ahem) selvportrætter og andre skud af høsten fra gårsdagens lagersalg.








Guldbukser, stribet trøje og stribet kjole plus lækker karryfarvet strikhue (som Øglemorens Troldemor helt sikkert ville elske!) er alle fra Ganni og hele herligheden fik jeg for bare 400 kr. (Til den slags priser kan jeg godt forsvare at være den stolte ejer af guldbenklæder) Støvlerne fra Pavement er allerede godkendt til museumsbesøg - jeg satser på, at jeg bliver svært glad for dem her i overgangsperioden. De kan findes lige her, hvis andre nu også synes, de er pæne.

Billederne i baggrunden er hhv. et af mine allerbedste arvestykker fra Beans navne-olde fra Sikker Hansens hånd og et af de mange fine portrætter, vi fik taget hos Portrætværket for et par uger siden. Mere om det en anden dag.

4 kommentarer:

  1. Uh, hvor labert og fedt med nyt til garderoben, især guldbukserne! Dem kan man da kun blive i godt humør af at have på, tænker jeg:) Og tak for skotip - overvejer det kraftigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde ikke set det komme, at jeg var guldbuks-typen, men man kan jo overraske sig selv! Men så tror jeg også, at det er slut med shopping til mig for et godt stykke tid. De dér dagpenge strækker jo ikke evigt!

      Slet
  2. Diggi loo diggi-ley, alla tittar på mig, där jag går i mine gyllne - øh - byxor. Du er hermed gjort ansvarlig for, at jeg har fået svensk grand prix pop på hjernen ;-)

    Skønt billede af den lille fribryder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Det tror jeg alligevel aldrig, jeg er blevet beskyldt for før. Men det er da i det mindste en festlig og upbeat sang at have kørende ;)

      Ja, det er blevet nogle helt fantastisk gode billeder. Vi er superglade for både dem med solo-Bean, dem med Bean og mig/Bean og Kæreste og dem hvor vi alle tre er på.

      Slet