23. mar. 2013

Udstyr. Hjælp modtages gerne!

Nu leger vi lige, at det bliver forår på et tidspunkt, ikke?

Og at flyverdragter derfor bliver SO last season. (Ikke et ord om, at Beans str. 74 er ved at være liiidt kort på arme og ben. Jeg NÆGTER at købe en ny flyverdragt i slutningen af marts måned)

Hvad gør man så? Har man en overgangsjakke? Eller en overgangsdragt? Og så en sommerjakke? Og der skal vel også regntøj og gummistøvler til?

Hvad er godt? Hvad skal man huske?

(Og hvad ser lækkert ud uden at koste hele eller halve arme eller bondegårde?)


Apropos det dér forår, så har jeg tilbragt denne smukke (men isnende kolde!) dag i herligt selskab, dels med at fejre en god (og vældigt højgravid!) venindes runde fødselsdag og dels med en vidunderligt glad Bean, der har en glubende appetit på alle slags mad og alle motoriske udfordringer i øjeblikket. Sofaen er besteget helt uden hjælp, og hun kan gå hele vejen rundt om den. Gad vide, hvornår hun slipper helt og tager de første, spæde skridt?



















































































Bean er iført: Striktrøje: FUB / Sweat: Benetton / Gamacher: Soft Gallery / Strømpesko med ruskindssåler: H&M

4 kommentarer:

  1. Jeg er i samme vildrede... - har luret lidt på termotøj og tænker det måske kan være en god overgangs løsning til legeplads og stillesiddende ture i klapvognen? Til gengæld er der til en start bestilt regntøj fra Bykier som er godt nedsat: http://www.bykier.dk/shop/outlet-26c1.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du nævnte godt det dér termotøj. Det tror jeg, vi prøver. Tak for regntøjstip (og tak for sidst! Det var så hyggeligt) :)

      Slet
  2. Termosæt er gode. Ikke for kønne, men gode. Særligt bukserne, til når der skal siddes i kølige sandkasser. Og så en overgangsjakke. Efter min mening duer termojakken ikke som jakke i sig selv, men den er god til at have under en let foret jakke.
    Vi har været glade for regntøjet fra CeLaVi, og gummistøvler har bare været fra Tøj og Sko/Føtex. Gummistøvler generelt duer dog først, når de små wörter stabile på benene, synes jeg - de falder af, når der kravles en masse...

    SvarSlet
    Svar
    1. Bøjer mig for erfaringens vise stemme. Termotøj it is. Og så kan jeg jo bare finde en pæn jakke som kompensation for ikke-så-pænt termogear. Gummistøvle-input er noteret. Vi beholder de forede, vinter stof-støvler indtil videre.

      Slet