27. jan. 2013

Undskyld, gider du lige holde mine poser under øjnene

Træt med træt på.

Trods et par ret fornuftige nætter og en generelt sød Bean, der dog ikke har sovet supermeget om dagen - rundt regnet 1,5-2 timer de sidste par dage fordelt på to lure.

Nuij, hvor jeg glæder mig til Kæreste kommer hjem (engangsentieftermiddag) så vi igen bliver to, der deles om at lege med/passe på/trøste/skifte/nusse Bean og klare det huslige.

Det havde ellers været rimeligt dejligt med en weekend til at lade op - næste uge bliver nemlig ret anderledes og tilbage-i-den-virkelige-verden-agtig. Med kursus fra 9-15 (aka hjemmefra 8-16! Ret grænseoverskridende for både Kæreste og mig), date med Mokka og mælkeskæg og andet godt fra havet.

Det dér aleneforælder-noget, ing'? Det er åndssvagt hårdt arbejde. (Gæt lige, hvor imponeret jeg er over, at Kæreste skal væk IGEN i næste weekend?!)

Nå. Resten af dagen skal bruges på indkøb, oprydning, Bean-pasning all inclusive og så en playdate med en APA-dame og mini-dame på den nye, herrelækre legeplads i Fælledparken. Det er ikke helt skidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar