1. jan. 2013

2012. Highlights. Nu i tal.

... bare for at gøre det letfordøjeligt her dagen derpå.

Børn født: 1
Boliger fraflyttet: 1
Boliger købt og tilflyttet: 1
Udlandsrejser: 2 (den ene dog mere noget med at være undervejs mellem Malmö og Ystad på vej mod klippeøen)
Chai latter drukket på barnevognsture: utallige
Timers søvnunderskud: 10.057. Ca. (Det skal vi have indhentet i år. Blev der sagt)
Måneder med kolik: 4 (SA-tan, det var ikke sjovt)
Lattermildt, nemt barn: 0
Temperamentsfuldt, stædigt, selvstændigt barn: 1
Tigerspring: 5 (og vi har hadet hvert eneste af dem!)
Timer tilbragt med at nyde barn: ufatteligt mange
Timer tilbragt med at være presset (næsten) ud over alle grænser: det taler vi ikke om (tæl-til-10, tæl-til-10)
Navngivningsfester: 1 (men den bedste, vi kunne ønske os for både os selv og Bean)
Bryllupper: 3. Heraf 1 med mave og 2 med baby. 1 i København og 2 samme sted på Fyn.
Måltider tilberedt af Søsterlil: ca. 1 pr. uge siden 30.4.12
Macs på matriklen: 2
Smartphones på matriklen: 2
Dates med Kæreste post-30.4.12: 5 (seriøst!? Det skal vi altså kunne gøre bedre)
Kilo tabt: mere end 15. Jeg aner ikke hvor mange mere end det - sidst jeg vejede mindre under graviditeten var 1,5 måned før fødslen, og der ramte jeg 70 kg. Jeg aner ikke hvordan.
Uger mellem fødsel og første løbetur: 3
Dage i aktivering: 25 (alt, alt for mange når man er i 7. måned)
Nye jobs til Kæreste: 1 (ud af 3 tilbud)

2013 kan (næsten) ikke blive vildere. Forhåbentlig kommer det til at indeholde mere søvn. Mere latter. Mere overskud. Endnu mere kærlighed. Og et job til mig.

I øvrigt havde Kæreste og jeg et fantastisk nytår. Trods sygdom og trods aflysning af fest. Vi nød tosomheden, tre lækre retter anrettet efter alle anvisninger, en dejlig flaske champagne, hjemmelavede flødeboller, og at Bean sov fra kl. 19-23 (hvor krudtet vækkede hende. Overvejer noget med sommerhus langt ude på landet næste år... og at være raske)

4 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til jer tre. Jeg hepper på du får dine ønsker opfyldt i det næste år :) Kh. S.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og i lige måde for søren da :)

      Slet
  2. Hvis man ser bort fra de fire satans kolik-måneder og tigerspringene, lyder det som et rigtig dejligt 2012.

    Må dine ønsker for 2013 gå i opfyldelse. Godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår til dig også - og tak! Det har været et vildt år, og selvom det har været uforudsigeligt på mange, mange områder, så har jeg godt vidst, at det skulle handle om baby. 2013 er en (lidt for) åben bog!

      Slet