7. aug. 2012

Vaccination schmaccination

Altså. Jeg er HELT ombord og med på, at vaccinationer er en fin ting.

Men for helvede søren hvor er det ikke sjovt i det lille hjem pt.

Selve vaccinationen gik for så vidt fint. Jo, bevares, Bean blev rigtig ked af det og det var tydeligvis ikke rart at blive stukket med psykolange nåle (seriøst! SKAL de være så lange?), men kunne godt trøstes og falde ned igen bagefter.
Moderen var vist den, der var mest traumatiseret af den oplevelse.

Til at starte med gik det fint og vi nåede lige at tænke, at vi var sluppet nådigt, før Nemesis bankede på og feberen satte ind.

Så vi har et pylret, feberramt, grædende barn uden særlig appetit, og som stort set kun vil sove. I mine arme forstås. Og det er smaddersynd for hende, men det er skisme også hårdt for os.

Kæreste sendte mig afsted til nyåbnet emmerys tidligere i dag - uden baby - til en pause fra det hele og en latte. På den måde er han altså god, ham Kæreste. For pauser skal der til. Jeg gruer ærligt talt lidt for næste uge og tilbagevenden til virkeligheden som barselsmor uden hjemmegående barselsfar...

Satser ret meget på, at det klinger af og forsvinder i løbet af i dag og i nat, så det igen er en normal Bean vi har i morgen.

2 kommentarer:

  1. Stakkels Bean og stakkels Beans mor :-(

    Utilpasheden burde jo snart fortage sig, så mon ikke I kan se frem til normale tilstande inden næste uge.

    Trøsteklem til jer begge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Jeg synes stadig, hun er en pylre-moster, men håber på snarlig bedring. Særligt fordi jeg skal være græsenke hele weekenden (igen...)

      Slet