16. aug. 2012

Mig og de gamle

I dag skal mødregruppen samles igen - alle 6 - efter en lang sommerferie med sporadiske og amputerede møder.

Vi skal være her i huset, og derfor blev aftenen i går brugt på lidt mere oprydning end vanligt. Altså. Vi bor (ret) ryddeligt i forvejen, men der ligger som regel en Mac et eller andet sted og nogle papirer rundt omkring.

... som vistnok førnævnt er det en meget homogen mødregruppe. Bortset fra mig.

Forstået sådan, at jeg er den aller-alleryngste med en ret stor margin. Selvom jeg bestemt ikke er en 'ung mor'. 28 er godt nok et års tid under gennemsnittet for førstegangsfødende, men alligevel.

De andre er vældig søde og rare, men vi er (bortset fra nybagt mor-status) helt, helt forskellige steder i livet. De andre har god gang i karriere og er vældig etablerede. Vi er stadig igang med at finde ud af det hele og os selv og jeg har som bekendt ikke rigtig nogen karriere (endnu)

Måske er det derfor, jeg helst vil have at huset er lidt ekstra ryddeligt. For ligesom at signalere at der er styr på det, min alder til trods.

Fjollet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar