9. mar. 2012

Weekend in spe

Den bedste aften i går efter de gode nyheder - skøn middag med Kæreste på Cofoco, hvor snakken handlede om livet og kærligheden og hvordan vi glæder os til at møde Bean.

Kæreste er sendt afsted på mandeweekend i dag (tilbagevendende begivenhed ca. 5 gange om året, der involverer en weekend i sommerhus et sted i Danmark og rigelige mængder alkohol, wrestling eller anden kampsport, poker og andre spil, der efterlader dem helt kvæstede søndag eftermiddag...)

Jeg har brugt dagen på brunch med veninde, 4 omgange vasketøj og at pakke tasken til tur til Provinsen i morgen formiddag. Mandeweekend ligger nemlig henover min fødselsdag på søndag, så i stedet for at blive alene hjemme og have lidt ondt af mig selv, så besøger jeg mine forældre og bliver forkælet og fejret af dem lørdag til mandag.

For første gang siden jeg flyttede hjemmefra har jeg ikke haft overskud til at planlægge eller gå op i min fødselsdag - slet ikke med de seneste par ugers uvished og den seneste halvanden måneds boligjagt generelt! Heldigvis er Bedsteforældre in Spe helt med på at få visit af den førstefødte, så jeg ser frem til en weekend uden nogen former for forpligtelser, huslige to-do's eller andre praktiske gøremål. Ahhh.

Hav en skøn weekend i blogland.

2 kommentarer:

  1. Oh, at slappe helt af og blive forkælet på sin fødselsdag er nu heller ikke helt ringe. God weekend og tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var bestemt ikke en dårlig måde at blive fejret på!

      Slet