24. mar. 2012

Så nu tanker vi lige op på det dér kvalitetstid

Kæreste drager med sine elever på studietur i hele næste uge, til udlandet endda, så med græsenke-hed på vej forsøger vi lige at fylde 'tid-til-hinanden'-glasset heeeelt op.
(Det har ikke engang med optimist-brillen og ja-hatten været mere end halvtomt det sidste lange stykke tid)

I går var der forårssol - jeg ELSKER København om foråret - og besøg på Torvehallerne til frokost, osning og indkøb af lækre ting til tapas-agtig aftensmad. Som Kæreste forberedte mens jeg tog mig en lur på sofaen. (Det er helt nødvendigt, åbenbart, hvis jeg skal være vågen efter kl. 19) Og skøn dag blev afsluttet med mange sider i den bog, vi er igang med at læse for hinanden i øjeblikket.

I dag har der været ordning af diverse praktiske ting, som er rare at have ude af verden. Og tid til at nusse med det.

I morgen bliver det ren afslapning - og mandag inden Kæreste skal afsted, er der tid til et besøg på Institut for Psykologi til infomøde om et forsøg, jeg har meldt Bean og mig til. (Noget med omsorgsrelationer og det non-verbale barn)

Græsenkeugen skal gå med at slappe af så meget som muligt, have besøg af veninde og 4 måneder gammel pige, mødes med Mor og Søsterlil til shoppedag (Mor fik gavekort til personlig shopper i julegave, der skal bruges) og måske i biografen med anden veninde.

Nåja. Og så til at lære Nyt Kamera at kende. Har simpelthen investeret i noget med noget spejlrefleks og lækkerheds- OG funktionsniveau en hel del over hvad Gammelt Kamera kan præstere. Bean skal jo nødvendigvis gennemfotograferes mens hun endnu er for lille til at sige fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar