11. apr. 2013

På pinden

Det har grebet lidt om sig, det her strikkeri.

Jeg startede da jeg var gravid. (Var der nogen, der sagde redebygger?) Mest fordi det var hyggeligt at strikke småbitte sokker. Og fordi str. nyfødt er utroligt overskueligt, selv for en nybegynder.

Da jeg fik en anelse overskud på den anden side af fødslen og kolikken gik jeg igang igen. Mest fordi strikkepinde larmer noget mindre end min ellers skønne 70'er symaskine.

Men nu er jeg blevet lidt ambitiøs. 

Første, større projekt er netop afsluttet - en sommertop med korte ærmer fra Farmorfabrikken, som skal have følgeskab af en blomstret nederdel.

Og nu har jeg kastet mig over en cardigan fra et gammelt strikke/hækletillæg fra Femina, der er i to nuancer af lilla, men som i min udgave bliver grå med koralfarvede detaljer. Det bliver fint, gør det. Og et stort arbejde!

































I øvrigt: Krummen & Kagen er stadig totalt yndlingscafé på Østerbro. De lækre karameller fra Karamelleriet kom med hjem fordi det søde personale syntes, jeg ventede lidt længe på min chai latte. Jeg havde ikke engang opdaget, jeg havde ventet (jo, selvfølgelig læste jeg blogs) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar