14. sep. 2013

Klap en ged

Solskin på en efterårsfredag, hvor der var god tid til det hele. Det er livet.

Så gør det mindre, at jeg havde hovedpine og øm hals, og at Bean havde et seriøst hysterisk anfald, der resulterede i en formiddags-trilletur og et stk. formiddagslur.

Bean og mig holdt fredagsfri, fordi hun var indkaldt til tandlægen. Barnet havde en fest med at trykke på samtlige knapper i konsultationen og dreje med stole. Og var i øvrigt helt cool med at blive kørt ned i liggende stilling (på maven af mig) i tandlægestolen, så tandlæge-Helle kunne mosle rundt i munden og mærke på gummer og alle 6 tænder.

Kæreste har tidlig fri om fredagen, så vi smed Bugaboo, Bean og madpakken i bilen og tog i ZOO. Jeg har ikke været der i noget der ligner 15 år, og jeg husker det (sjovt nok!) som væsentligt større. Uanset størrelsen var det et dejligt besøg og gensyn, og vi skal bestemt forbi en anden gang, hvor vi har bedre tid. 




Leg i isbjørne-størrelse. Man kan åbenbart bruge uTROligt lang tid på at forsøge at nedlægge en plastikbeholder. Bean ville gerne have leget med - desværre var der nogen, der havde sat tremmer op mellem hende og bamsen.



Efterårssolskin klæder de fleste - særligt dem, der koncentrerer sig om at se på sæler og pingviner.



Klappedyrene var det ubetinget største hit hos Bean. Også selvom der skulle en trøster til, da en af gederne stak i rend og væltede to børn og en mormor i spurten!


Giraffen stod for dagens naturoplevelse. Hvor tit er det lige, man kan håndfodre sådan éen?

2 kommentarer:

  1. De kønneste øjne og længste øjenvipper må sidde på Bean :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver selv helt misundelig på hende :)

      Slet