11. sep. 2012

Forkælelse og anden luksus

Jeg har en fantastisk Kæreste og Søsterlil.

Det er ikke noget nyt, men denne gang tror jeg, de har overgået sig selv.

Efter Sunder-Helle havde været her til 4-måneders besøget (alt vel: Bean kan alt det, hun 'skal' kunne og mere til - følger sin vægtkurve fint og hopper en tak op i længdekurven, så det nu hedder 65 cm og 6760 gram) blev jeg sendt ud at gå med barnevognen og en træt Bean i støvregnen.

Da jeg kom hjem var Søsterlil dukket op og havde lavet frokost til mig. Kæreste overtog Bean og jeg fik en lille gave, hvor der var første del af deres forkælelsesdag til mig :)

Så lige om lidt skal jeg have 90 minutters deluxe ansigtsbehandling hos min øko-beauty-pusher.

Hvorefter jeg kommer hjem og bliver sendt i byen igen med lommepenge til enten sushi, biograf eller shopping.

I mellemtiden er der nogen, der sørger for at vaske tøj, gøre rent og lave aftensmad - menuen er kantarelrisotto og brownie til dessert.

Ahmen altså.

Der var også et kort. Som var så fint at jeg var lige ved at græde en lille smule, da jeg læste det.

Hvor heldig har man lov at være?

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de helt fantastiske. Jeg kan nemt forestille mig at det lige er det man trænger til efter 4 måneder med en kolikbaby på armen, søvnunderskud og en masse hormoner der stadig farer rundt i kroppen.

    De to er vist "to keep" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er helt sikkert to keep - og det var en skøn dag. Den slags giver overskud et godt stykke tid frem, tror jeg :)

      Slet
  2. Åhr, luksus! Heldige dig! Nyd det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahmen, det var heeelt fantastisk. 90 minutter hvor man bliver nusset om, og hvor man med sikkerhed ved, at der ikke er nogen, der vågner og kræver ens opmærksomhed lige om lidt. (Men et rengjort hjem er skisme heller ikke at kimse ad! Måske man skulle overveje en rengøringsperson et par gange om måneden...)

      Slet