19. jul. 2012

- fik jeg forresten sagt...

... at jeg havde en voksen-aften i søndags?

Jojo, en ægte en hvor der var malket ud, så jeg kunne få en øl og et glas hvidvin, spise på cafe med veninde og høre feeeed jazzkoncert.

Kæreste passede og havde haft en fin aften med Bean (fra 18.30-21.30, hvor jeg kom hjem igen)

Dog var det en vågen baby, for pt. er det åbenbart kun hos mig hun vil falde i søvn til natten...

Jeg ved godt, det muligvis lyder ravnemors-agtigt, og at jeg jo nok burde hellige mig min knap 3 mdr gamle datter 24/7, men for pokker hvor var det rart at være ude i den virkelige verden (selvomman føler sig lidt ved siden af det hele) og at få en pause fra det hele.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det lyder som en god ide og slet ikke spor ravnemoragtigt. Kæreste og Bean er vel fuldt ud i stand til at hygge selv - og jeg kunne forestille mig at med et kolikbarn giver et par times ude-tid den ekstra energi der skal til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har i al fald brug for pauser for at kunne være overskudsagtig resten af tiden. Jeg kender dog også mødre, der selv med 2-3 årige slet ikke kan finde på at tage fra dem. Heldigvis er der vist ret vide rammer for, hvordan man kan være den bedste slags mor for sit barn. Læste forresten dit IKEA-indlæg med den væmmelige far. Og sådan en opførsel er ikke ok. Han burde have taget en pause for længe siden!

      Slet