26. apr. 2012

Scanning, flytning og alt det løse

Scanning viste - heldigvis - at alt ser fint ud. Og scannings-skønnet var på lidt over 3100 gram, så det er stadig ikke verdens største barn, men bestemt heller ikke det mindste.

Kærestes åbenlyse letteste, da jeg ringede og fortalte nyheden, fortalte at han også havde været nervøs, selvom han ikke lod det skinne igennem.

Så nu satser vi på, at der ikke er mere af noget som helst 'ekstra' eller... ahem... spændende nyheder før Bean beslutter sig for, at det er hendes tur til at flytte ud.

Flytning er om 2 dage og det meste af lejligheden er ved at være pakket ned - bortset fra det, vi trods alt er nødt til at have til dagen og vejen. Og så alle de dele og dimser, der er i sådan en lejlighed, og som fylder utroligt meget, selvom de ikke syner af meget.

Mine forældre kommer i morgen og hjælper med rengøring og at få flyttet lidt. Og Kæreste kommer tidligt hjem i dag, så aftenen skal bruges på at samle reolvæg (i stigeform - og altså IKKE i kategorien 'tunge ting') og få lidt flere smådele rykket.

Jeg har brugt dagen på at bage cupcakes - frosting venter til i morgen - bage brød og for sidste gang bruge vaskerummet her.

Jeg GLÆDER mig sådan til at få den flytning overstået, at få alle ejendele samlet på én adresse og ikke mindst at få mulighed for at indrette og gøre plads til Bean.

2 kommentarer:

  1. Er I flyttet? Og er det gået godt? Og har du født? Hvahvahva? :) (går bare her og bliver nysgerrig, når der ikke er nyt fra dig et par dage :))

    SvarSlet
  2. Jeg har lige fundet din (gode) blog, og tænkte det samme...

    Jeg er mega nysgerrig overfor gravide maver og små babyer!

    SvarSlet