2. okt. 2013

Radiotavshed og noget om en flytning!

SÅ kan jeg vist endelig løfte sløret for en del af alt det, jeg har puslet med på det sidste (midt imellem en sløj Bean og en masse arbejde)
Jeg har nemlig ligget i flytterod på vejen til Østfrontens nye hjem hos Blogger's Delight. Her er stadig lidt rod og jeg bikser lidt med udseende og billeder og what not, men jeg håber, I tilgiver mig, hvis det tager lidt tid endnu at komme helt på plads.
Så. Velkommen til det 'nye' Østfronten.
Jeg håber, I bliver ved med at læse med, for I er en vigtig del af grunden til, at jeg blogger. Indholdet kommer stadig til at være en blanding af surt, sødt og af og til lidt bittert her fra Østfronten. Mest af alt kommer det stadig til at handle om hende her - min Bean - som er det allerbedste, jeg ved.
BeanBean

1 kommentar:

  1. Det er godt at "flytningen" er veloverstået! Og der er intet bedre end lidt surt og bittert indhold engang imellem ;-)!

    SvarSlet